قوانین و شرایط

ضمن عرض تشکر از حسن انتخاب شما مشتری عزیز از گروه صنعتی یلدیز امیدواریم توانسته باشیم خواسته شما را براورده کرده باشیم.توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گروه صنعتی یلدیزمنطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است که این امر باعث سهولت در خدمت رسانی به شما مشتری عزیز میشود.

لطفا حتما به هنگام خرید با دقت جزئیات محصول مورد نظر را بررسی بفرمایید.تمامی محصولات در صفحه مربوط به خود دارای جدول مشخصات ابعادی و توضیحات تکمیلی میباشند.

لطفا هنگام تکمیل فرایند خرید جهت سهولت در ارسال سفارش اطلاعات شخصی را کامل و دقیق وارد بفرمایید.گروه صنعتی یلدیز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند و طی2روز کاری سفارش شما ارسال میگردد.

ارسال بار برای مشتریان تهران از طریق اسنپ و برای باقی شهر ها و استان ها از طریق باربری انجام میشود لذا کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

امکان مرجوع یا تعویض کالا وجود ندارد پس در انتخاب خود دقت بفرمایید.

گروه صنعتی یلدیز در این تلاش است که با تولید محصولات داخلی با کیفیت قدمی بزرگ در راه حمایت از تولید داخل و همچنین اشتغال زایی بردارد.

با تشکر فراوان